Hej på er mina ännu kvarvarande blogg-tittare. Har lite av en bloggsvacka just nu. Men tvärtom vad många tror, så rullar livet på som vanligt, utan att jag visar upp det på nätet. Jag jobbar på i Vällingby och har det minst sagt skitkul. Mycket att göra, mycket att lära och inte minst får jag lära mig att jag faktiskt redan kan en massa och är bra på det jag gör, samtidigt som jag i andra lägen får lära mig hur det är att vara en total nybörjare. Senaste veckan har dock varit lite av en svacka, då jag har gått omkring och känt mig förkyld och hängig. Turligt nog hade jag en ledig onsdag mitt i, då jag i stort sett sov mig till en vändning och nu börjar det kännas något bättre. Jobbade igår, dagen före första advent – en riktig fulltöslördag, med köer bak till väggen och hylltömning, som vi i Jakan bara ser till riktiga storhelger. Det var kul att få vara med om. På kvällen var det julbord på East med vällingbygänget. Mycket trevligt och milt sagt det godaste jag någonsin har ätit. Tog mitt förnuft tillfånga och åkte hem direkt efter middagen, vilket jag är glad för idag. Trött nog i alla fall. Vi hängde i soffan hela förmiddagen, men sen drog snön och det fina vädret oss ut till pulkabacken. Kvällen avslutades med en punktning av soffhörnet och lite glöggmys:

