Två tandlösingar möttes i parken

Extra härligt med höstlov när vädret är fint. Spenderade förmiddagen i parken med C och barn och resten av dagen med min pappa och hans fru på lunchbesök. Barnen förbereder halloween med bus eller godis. Jag är INTE involverad. Gillar halloweentemat, men inte riktigt godistiggandet, men vad ska man göra? De tycker ju att det är så spännande. Att det sysselsätter dem med pyssel hela dagen gör ju absolut ingenting och får mig att ändå känna att det finns känsla bakom och att de inte bara har godistiggeri som mål.

 

Är det S fyra år? Nej det är ju R-n i S:s urvuxna kläder. Härligt när kläderna kommer till användning.

Full fart i sandlådan. Jag ville inte gå närmare för att ta kort, för då hade ju leken brutits.

T bakade muffins till efterrätt – P har förädlat sin muffins med lite ur godispåsen från morfar

Det gjorde S med

En läbbig häxa närmade sig godisskålen

Jag kanske återkommer senare med bilder på häxor och annat oknytt, när de gått iväg.

