K och V – det är gott med grädde!

Planerad promenad med svägerskan K blev istället en lekdate i grodparken medelst barn. Minst lika trevligt det och fikat var det sannerligen inget fel på! K hade ambitionen att baka själv på förmiddagen, men hann inte och skulle handla på ICA på vägen. Där stod det någon klass och sålde fikabröd, så det blev hembakat trots allt och fantastiskt gott. Ungarna åkte sparkcykel och lekte och vi kunde ta det ganska lugnt och njuta av solen. Promenad blev det ju iofs ändå, även om den inte blev tillsammans, eftersom vi tog oss dit till fots från varsit håll. Snart möts vi igen på improviserad mat/umgängeskväll hos svägerskan L. Vilken lördag!

Om man blir bjuden på fika av K kan man räkna med att inte bli besviken

Kusin N

Jag fick min födelsedagspresent och blev såååå överraskad (jag hade ju bara sagt ÅÅÅÅ en sån vill jag ha). Jo, kaffet hade jag ju inte räknat med iofs.

