Paus i slottsparken, på väg till Bruket.

Veckans lediga tisdag blev alldeles underbar. En sån där dag som känns som flera och som ger en massa energi. Jag fick med mig mina tre yngsta på att vi skulle ner till Bruket, även när jag sen kom på att vi inte hade någon bil hemma. Det tar drygt en timme att gå dit med korta barnben och sen lika långt hem igen. Medan barnen badade tog jag en kortare löptur, för att inte lägga av mig. Precis när vi skulle gå hem var det lite motigt, men jag imponerades av hur barnen under T:s ledning vände det motiga till energi och glatt humör och sedan travade vi hemåt.
På kvällen var jag på bio med två av Livbojarna. Vi åt innan och hann prata en del också. helt underbart mysigt det med:

Mellanmål med lite goda bär

Hand i hand på vägen. S i kanten medan jag springer

Fighting spirit, samt en liten paus på vägen.

