Hysteri = Jedwards i centrum

Redan för någon vecka sedan upptäckte S en affisch som visade att Jedwards skulle komma till byn. Hon måste typ vara deras målgrupp i ett nötskal, för medelåldern var INTE hög i centrum idag. De som höjde var väl vi föräldrar som skulle hålla ordning på småungarna. Jag hade litegrann fasat för ”cirkusen”, men så fick jag ett sms från promenadkompisen E, som berättade att både hon och U, med barn skulle dit. Då blev det ju lite som en efterlängtad date helt plötsligt. Tyvärr hann vi ju inte få många ord i luften, men ungarna blev (tillslut) glada och nöjda och det blev en träff med många trevliga för både S och mig. Jag hade med mig S:s kompis E och de var hur nöjda som helst efteråt. Det var däremot inte min rygg, efter att ha fått lyfta upp dem i omgångar så att det kunde få se åtminstonde luggarna på de eftertraktade:

Men jag ser ju INGENTING!

Spännande!

NU ser jag!

Promenadkompisen E med sina pojkar

Kärt återseende mellan klasskompisarna

Bra initiativ av COOP att dela ut dricka

Klart tjejerna skulle ha skivan (men vi väntade INTE på autograf)

Efter denna minst sagt hysteriska tillställningen lämnade vi av E till hennes mormor och gick sen hem. Jag var helt slut och sjönk ihop i en hög hemma. Som tur var lagade F och T tacos och nu känner jag mig som en ny människa igen.

