Jag hör en väldig massa förvånade utrop om vädret just nu. Man kan nästan undra om folk verkligen bott i Sverige tidigare, eller om de glömmer det ostadiga vädret från år till år. Så här är ju vädret på våren, inte mer med det. Man får passa på att njuta av de solglimtar man får helt enkelt. Som idag på eftermiddagen, under S:s cirkusträning. DÅ sken solen och jag och M kunde njuta av det. Inte så igår kväll, när jag skulle ”avnjuta” P:s fotbollsträning. Det var föräldramöte på slutet av träningstiden, så jag tyckte inte att det var så stor idé att åka hem emellan och P har tjatat om att jag ska stanna och titta. Nåja, jag hade vinterjackan och en filt och led väl inte nämnvärt där jag satt. Dessuom fick jag ju gå in och dricka varmt kaffe och äta hembakade bullar efter en stund. Killarna däremot fick springa rätt mycket för att inte bli isbitar:

