Det är så himla trevligt att ha L i landet ett tag. Vi tar varje tillfälle i akt att träffas. Det kommer ju en del jobb ivägen, men hon har ju en del andra som vill ha hennes uppmärksamhet också, så jag hade väl inte fått all tid annars i alla fall. Det jobbiga är ju att ju mer man träffas, ju jobbigare inser man att det kommer att kännas när de åker tillbaka igen. Men det tänker vi inte på just nu, nu njuter vi av att kunna träffas. I dag fick hon och J träffa hela min familj för första gången den här omgången. De kom på förmiddagen och eftersom det var min lediga lördag blev det ”storfrukost” som barnen kallar det för, eller brunch, som andra skulle säga. Efter det tog jag och L (och J såklart) en shoppingrunda i Jakobsbergs centrum. Mycket trevligt det med. Nu kommer vi inte att ses förrän efter påsk, som det ser ut. MEN jag tar den tid jag får och njuter av varje sekund av min fina vän och hennes underbara son:

