För ett tag sedan bytte jag bloggplats, från blogger till wordpress. Det berodde på att min bildkvot på den platsen hade blivit full och jag kunde inte förmå mig att börja radera. Jag hade haft den bloggen i flera år och det var så mycket känslor i den. Nu har samma sak hänt här på wordpress, men MYCKET snabbare. Jag har börjat radera lite bilder. Det känns inte kul alls, men jag orkar inte byta – igen. I alla fall inte just nu. Jag använder uppenbarligen för mycket bilder i mina inlägg, men det är ju det jag tycker är roligt. Det är ju därför jag har bloggen, för att kunna visa bilder och skriva lite om vår vardag, för dem som vi inte kan träffa så ofta. Jag får fundera över hur jag ska göra. Till dess kan jag faktiskt kosta på mig att radera bland de minst intressanta bilderna och kanske försöka med att inte lägga in så många i varje inlägg. Det blir inte lätt, men jag får försöka.

