Vännen L är i landet ett par veckor till. Man får sannerligen passa på att ses, när det går. Alltså ägnades min lediga dag åt henne och lille J. Nå, jag hann dra en dammsugare innan vi sågs också. Sen hade vi hela dagen på oss att bara prata, utan varken internet, eller telefonlinje emellan oss. Så otroligt mysigt. Vid tvåtiden gick vi och hämtade S och sen tog vi en tur ut i parken, så att S kunde leka. J var trött, men ville absolut inte sova. Till lsut såg L ingen annan råd, än att åka, eftersom hon visste att han skulle somna i bilden. Man vill ju inte skiljas åt, men det känns skönt att veta att vi kommer att hinna träffas i alla fall några gånger till, innan hon drar iväg igen. Jag är glad att vi kunde ses igår, för idag är S sjuk. Jag hann gå till jobbet, men blev hemringd igen, för att hon var så hängig. Hostig och hängig, men rätt okej ändå. Jag har passat på att frosta av frysen och tvätta en väldig massa tvätt.

Söta J! Han fick låna S förkläde som haklapp.

I parken. J ser precis så trött ut som han var.

