Efter en inte helt lyckad dag, då vi siktade på Kungsan, men hamnade på Östermalm, där vi ställde siktet mot en chokladbutik, men hamnade på Fältöverstens McDonalds, åkte vi hem och laddade för ”Sista chansen” (nej det heter inte så, jag vet, men det är en bra benämning). Jag tycker att det är lite för mycket spektakel runt det hela nuförtiden, men man får ju falla för majoriteten. Det var stor dramatik i vardagsrummet, då familjens dramaqueen blev förälskade i danspojkarna, som jag glömt namnet på just nu (de såg ut att stå och sjunga bakom Eric Saade, så jag förstår vad hon föll för) och stampade ut ur vardagsrummet, under rop och tjut över sin besvikelse, för att vara tillbaka några minuter senare och heja på raggarpojkarna från Värmland. Om det inte var underhållning på TV:n så var det, det här i alla fall. Jag ”tjattrade” schlager på FB och njöt av dotterns engagemang i alla fall.

