Jag har haft en riktigt bra helg måste jag säga. Själva jobbdelen var väl inte helt super. Många sjuka just nu, så det var lite småtufft, men alla var bra på humör, så det fungerade rätt bra ändå. Efter jobbet blev jag upphämtad till kalas hos kusinerna i Viksjö. K hade fixat såväl fika, som lite småplock. Ett glas gott vin fick man också – och en massa trevligt sällskap. Sämre kan man ha det en lördag, efter jobbet.

I dag åkte jag med S och P, samt kusin N, till kusinerna i Kallhäll och åkte skridskor på deras gård. En lagom, liten spolad rink. Så mysigt att träffa C, som inte var med igår. Vi köpte pizza och åt lunch på gården. Efter det tillbringade jag och R eftermiddagen i soffan och kollade på inspelat. På kvällen var jag ute och gick i mer än en timme, medan P tränade fotboll i gymnasiets gymnastiksal. Nu känner jag mig redo för en ny vecka, med förhoppningsvis lite fler friska krafter.

