Lördagen presenterade jag som helt oplanerad. Det var den naturligtvis inte. Men det kändes så – innan. Först åkte jag till svägerskan K för att gemensamt fylla i våra ESTA-ansökan på nätet (istället för visum, till USA). Naturligtvis tog det längre tid än vi hade tänkt, så jag fick slänga mig hem och plocka upp S för skjuts, istället för promenad till dansen. Medan hon dansade, skjutsade jag maken till Solvalla. När jag hade hämtat S på dansen åkte vi till Veddesta för att handla lite. Där var det ”Veddestadagen”. Inget större pådrag, men vi fick oss en billig kebab och S fick ballonger (till hennes glädje och min avsky – gillar INTE ballonger). Hem igen med maten och sen tänkte jag slösurfa lite, men det var nåt knas med datorn. Lyckades inte klura ut vad det var, så jag ringde vår personliga support G, som helt otroligt nog var precis utanför. Han kom upp och fnulade lite en stund och löste (naturligtvis) problemet. P hade tryckt på fel knapp, när han satte igång skärmen och då letade den (skärmen) efter kabel i fel ingång. Ett enkelt fel, men jag hade nog aldrig kunnat komma på hur man gjorde.

NU är det en totalt oplanerad lördagskväll som väntar. Ska bara hämta R och laga mat, inget annat och först av allt ska jag ta en liten vilopaus i soffan, för jag känner mig fortfarande rätt matt, efter veckan.

