I går hade jag nog veckans tuffaste dag. Jobb 7-15, hämta S på skolan för att åka till Cirkusskolan, direkt därifrån hem för att snabbt slänga i mig mat (som R hade färdigt) på under en kvart. Sedan upp till klubbhuset för att städa för 98:orna. När vi var klara med det var det lagom att gå in till 01:ornas föräldramöte. MEN jag hade tur med vädret, trots att de flesta nog vittnar om att måndagen var en regnets dag, missade jag det helt. Gick till jobbet i uppehåll och när jag slutade jobba hade regnet slutat, så jag och M kunde gå en lång skön promenad medan barnen tränade. Även klubbhusstädningen gick utan regn (och alltså även 01:ornas träning). Det underlättade såklart att det inte regnade. Framförallt blev ju allt mycket trevligare, men jag var rätt körd i huvudet, när jag väl kom hem. Tur då att jag har haft ledig dag idag. Speciellt som alla kvällar den här veckan har förärats ett föräldramöte, förutom onsdagen, som lyckas härbärgera två. Jag har städat lite, tvättat och tagit det lugnt. Plockat fram symaskinen har jag gjort med. Det var två år sedan nu. Trampan försvann i flytten och kom fram i somras. Nu känner jag mig sugen på att vara kreativ igen! Vid halv två hämtade jag S. Tänkte vi skulle vara ute, men det blåste så mycket att vi bara åt vårt mellis och gick in.

Kvällens middag blev pannkakor. De förvsvann medan jag stekte:

 

 

