Ölprovning

Eftersom jag tog måndagen ledig och skolade in S på 6-års fick jag lov att jobba lördagen istället. Det blir tre lördagar på raken, men å andra sidan får man ju lite ob på lördagar. Inte var jag pigg på lördag eftermiddag, när det var dags för kräftskiva med Livbojarna och äkta hälfter och inte kände jag mig laddad och förberedd för ölprovningen jag skulle hålla i. MEN bland vänner och trevligt folk brukar det ordna sig ändå. Så också denna gång. Jag hade en helt underbar kväll och ölprovningen gick nog rätt bra tror jag. På det viset är det ju skönt när det mest är folk man känner som lyssnar. Middagen/kräftätandet flöt över i efterrätt och en massa prat och HÄPP så var klockan efter tolv. Då åkte vi hem. Jag är ju inte van att vara uppe till ett, så det har varit lite segt idag, men det var det värt. Vilka underbara vänner jag har och deras äkta hälfter ligger rätt bra till de med just nu!

