I går var sista dagen av min semester. Den avslutades storstilat med ett dopp i Mälaren. Ja, barnen doppade sig i Mälaren. Jag och R satt i solens sista strålar på bryggan vid Görväln och drack kaffe och tittade på friskusarna som hoppade i, utan att passera gå. T och hans två kompisar alltså. S var mer försiktig, men nog badade hon. När hon inte gav mig massage alltså.
Idag var det dags för jobb. Jag började 06:50, men det var helt okej. Bara att slippa väcka alla andra var ju ren semester. Kul att vara tillbaka på jobbet faktiskt, men man blev rätt trött. Skönt man har lediga tisdagar.

Jag är inte färdig med vår jämtlandstripp än. De finaste bilderna och den häftigaste upplevelsen är fortfarande kvar. Men det är många bilder att välja bland och många tankar att formulera. Men den som väntar på något gott…

