Dagen efter Bromma-”shoppingen” åkte vi dit igen, men med bara ett barn.
Jag skulle ha köpt en sak på Coop Forum, men hade inte medlemskortet i plånboken och vitsen med att köpa den saken just där, var det bra medlemspriset. Det var bara att åka igen, men det kändes helt okej då jag lyckades komma på att vi kunde slå två flugor i en smäll. Vi hade köpt lite kläder på Cubus i Kista till S förra veckan, men de visade sig vara löjligt små i storlekarna. Cubus fanns även i Bromma Blocks och jag fick till en storlek större och R fick en massa T-shirts för 29:- styck. Jag kunde inte heller låta bli att köpa några nya nagellack till S (och mig):

 

 

(Till vänster, S försvann på Claes Ohlson)

Ingen lunch där den här gången, vilket resulterade i att vi var vrålhungriga när vi kom hem vid tretiden. Vi värmde på lite mat från frysen och gick sen ut i parken för att umgås lite med bland annat C och familj som kommit hem från sin Danmarksresa. En riktigt tropiskt varm dag, när man inte ville gå in. Man får njuta när de kommer.

