Hon lyckades vara tyst. Jag fick min stund av egen tid och uppladdning och vi åkte till Toys r Us – igen. För jag håller mina löften och jag uppskattar verkligen när man försöker så det knakar. Världens lyckligaste tjej skuttade fram till hyllan och tog sitt hett önskade spel. Skuttade lika snabbt till kassan, utan att titta åt någon annan leksak och lämnade fram det och pengar till kassörskan. Nu har hon spelat och lekt med det i flera timmar, så det känns som att det var värt det. P kom på ett annat kreativt sätt att använda spelet (se till vänster), men annars är det meningen att man ska slå tärningar och lägga på pizzafyllning tills pizzan välter. Så enkelt kan man roa femåringen i den här familjen. Undrar om kompisen tyckte likadant. Till vänster nedan ser ni förresten vad hon klippte och ”roade” sig med när hon skulle vara tyst och låta mig vara ifred. En båt till nallen:

