Den här veckan består av två lediga dagar, tisdag och torsdag. På lördag jobbar jag och sen har jag semester. Den lediga dagen idag har dock känts mer som semester än många semesterdagar kan göra. Igår var jag bjuden på  middag med en massa mer, eller mindre okända tjejer och hade en oförhappandes ovanligt trevlig kväll med vin god mat och en massa skratt. I dag åkte vi med familjen (minus tonåring) till Kallhällsbadet. S träffade en dagiskompis och de andra två hade kul ihop. Pappan läste mest och jag njöt av solen och barnen. Efter det åkte jag och S till svägerskan K i Viksjö. Hon och V är ensamma ett par dagar. Vi åt god middag, drack lite vin (igen!) och kollade lite på boende i New York. Barnen badade i barnpoolen och så här i efterhand känns det som att det var mest mys(och det var det ju), fast barnen tjafsade en hel del. De är som syskon de där två. I morgon är det som sagt jobb igen, men det känns helt okej. Jag har laddat.

