I väntan på bussen

Det har hänt så mycket sedan jag bloggade på gamla adressen att jag faktiskt inte är säker på att jag slänger in allt i rätt ordning. Vi startar med T som varit på cup i Örebro i dagarna fyra. Eller fem nästan, eftersom han åkte i torsdags. Jag hade skrivit upp fredag i almanackan, vilket inte var helt fel, eftersom cupen BÖJADE då. De åkte dock dit dagen innan, för att vara på plats. Detta upptäckte jag med ett stort HUPPS! på onsdagskvällen och kände att det lika gärna kunde ha varit att jag satt där på torsdag kväll och insåg att han redan borde vara iväg. Nu hade jag ändå tur, för på torsdagen var jag ledig och hade tid att tvätta och hjälpa honom att packa.

Det gick bra i Örebro på många sätt. De har fått en massa beröm för ordning och uppförande och de vann en hel del matcher, men kom bara till första matchen i slutspelet. I dag kom han hem, men jag har inte sett honom än, bara spåren han lämnat efter sig i en ringlande T-ström genom lägenheten.

